ЛАЗАРОВ И АТАНАСОВ ООД - ГАЗОВИ И МЕТАНОВИ УРЕДБИ И ИНЖЕКЦИОНИ - МОНТАЖ, ДИАГНОСТИКА И РЕМОНТ

0889 42 02 59 -  АТАНАС АТАНАСОВ,  0888 76 19 58 - инж.ПЕТЪР ЛАЗАРОВ

ГАЗОВИ ИНЖЕКЦИОНИ - ПЛОВДИВ

Газови уредби за метан

 

   Метанови уредби: Метанът (CH4) е най-простият наситен въглеводород. Метан е и търговското наименование на природния газ, тъй като предлаганият в търговската мрежа природен газ се състои над 90% от наситения въглеводород. Като гориво и начин на съхранение той е по- различен от пропан-бутана. В бутилките за автомобилни метанови уредби се нагнетява до налягане около 200 атмосфери в газообразно състояние. Ето защо се продава в килограми на колонките в метанстанциите. От тук произтича и сравнително малкия пробег при един и същ обем спрямо пропан-бутана, който се налива течен под налягане 8-12 атмосфери, но и двата газа се използват в газообразно състояние при горивния процес.

  Например в една метанова бутилка с обем 60 литра се побират 9-10 килограма метан при 200 атм. Ако един автомобил харчи 10 литра бензин на 100 км. с тези 10 кг. метан той ще измине 150-160 км. т.е. около 5-6 кг на 100км. Разбира се за различните коли тези цифри варират, но всеки може да прецени сам. Другото, което трябва да знаете е, че мощността на колата намаля с около 10%, което до известна степен се компенсира с монтирането на компенсатор на аванса (аванс процесор). При обикновените метанови уредби работата е ясна: слагате "BRC" и забравяте, че имате редуктор в близките 300-400 хиляди км. Метана е изключително чисто гориво и единственото, което остава след него в редуктора е бистро масло от компресора на метанстанцията. При метановите инжекциони положението е различно. Поради спецификата на метана като гориво не всеки софтуер може да се справи с прблемите при настройката на системата. Затова, разчитайте на нас за съвет.

 

Всички системи могат да бъдат купени на изплащане на място ,

чрез нашите партньори :